Friday, June 12, 2009

mahal cam bedil

fuh..lame x hapdet umah aku nih
tade citer la maaa

aku skank da kat umah terchenta
huhu..nikmat2
seminggu duk lepak umah abg aku kat KL..tersangatla busan,nsb la ada 2 budak tuh
walopon terpaksa layan diorang men tembak2,men bola,men game..huaaa
layan jelah asalkan x mati kebusanan

tapi duk umah lama2 pun bosan gak tade bnd nk wat
tgk tv..mkn sedap2..tdo ngan nikmat..pastu..
kuar sama member jelah
tade lgsung aktvt brfaedah..hua3..nxt week jelah..insyaAllah..heeehttp://emo.huhiho.com

duk usha2 hrg tiket flight utk blk raya nanti
mahal woo tiket blk teganu
mlampau btol..nak jual tiket ke nk jual org nih yg mhl sgt!!huaaa
tiket lain2 okeii la..cuma ke trengganu tulah sampai sratus lebey
mklumla tiket raya..haisshh
kesian makpak aku..hussshhhhttp://emo.huhiho.com

skank ngah dilema.. nk blk ngan bas ke flight??
kalo ngan bas mmg murah skit tapi problem nak ke sts bas
tatao camne nk pegi sana
kalau ley tanak nyusahkan bro aku da...
satu lagi problem..tiket blk raya da start jual ke skank??huahuahua

layan video anak sdare aku x snonoh korek idung dgn nikmat..hua3
video

nih plak video nyanyi abc versi pelat..hua..(sila abaikan sore sumbang sampingan..kih3)
video

sekian..epi oliday kawan2!! http://emo.huhiho.com




1 comment:

aiichan said...

ahahaha. dak2 ni kalau korek idung tu muke nikmat tableh blah kan XD