Tuesday, August 25, 2009

harus doakan saya

br aku tau rupanya aku yg silap tgk jadual..hari tu bc status sape ntah cakap exam hari jumaat...dalam ht ak bmonolog"ish silap tgk jadual la org ni,exam sbtu la baii"..td kat pleno amy cakap exam hari jumaat la ema..oww ye ek??bukan 28 ke??hohoho bila tgk calendar br ku tau 28hb itu hari jumaat la syg ooiii...
erm tinggal lagi 2 hari nk pulun nota2 nih,nasib tak byk sgt lect note.tapi cuak la juga..walaupun x byk bahan kuliah,objective learning tu boley tahan banyak..dan macam banyak lagi yg aku x kuasai..fuhhh
baru sedar!!hari2 sblmnya sgt disia-siakan..perang fesbuk!perang ym!!layan dvd!!dan tak kalah juga...tido memvavi buta!!ohoho...bahagia sungguh!!http://emo.huhiho.com
ahaa..maka dengan ini aku btekad nak menopup segala ms2 yg telah ak perabis ngan bnd2 yg 'sgt bmanfaat' itu..ya!!http://emo.huhiho.comharus kurangkan tido,harus off fesbuk 2 hari,harus off blog 2 hari..ohoo..ini dugaan besar buat sy yg sgt lemah iman..ngeheee
moga2 berhasil sgl niat suci lagi murni sy ini..jadi kawan2 sila doakan sy!sy juga pasti akan doakan kjayaan kita semua...cewahhh smgt sy bgitu berkobar2 kini...sungguh2 tak tipu...http://emo.huhiho.com

7 comments:

aliaa said...

gud luck semek.. hehe..

amy emyla said...

mai kte berdoa sesame...
uhuhu
ak pon sdh berdosa smlm
taw jew exam ari jumaat tp layan FB
trs dri sgt Budu skank...hahha
k lew

jom studyy !! emma
ak pon nak puasa FB n BLog gak !!!

MR APIP_NB696 said...

hahaha~ weh xyah study ah weh~
exam mid sem jer(jadi ala2 setan sket~) hahahaha

ai said...

Yelahhh..meh aku doakan kau..

"semoga kau dapat buat yg terbaek kat exam tu nnt..amin.."

gud lak k.. :P

emma said...

mirah n mila-->thankz bebeh!moge2 sgala tembakan mgena dan ayat bunga2 ak td dterima akal dosen..amin

apip-->mu memang setan tlepas...kakaka

kak ai-->tenkiyuk akak...nnt sy doakan bisnes tdg akak makin hawt gitu!!!!amin...=)

MR APIP_NB696 said...

kan aku dah kate jangan study~
soklan PAQ td mesti kuar yang hok mung xstudy kan~
hahahaha~
lalalala~

emma said...

agak la weiii...frust menonggeng tertunggek la aku!!!budus tol..skit pon x bajet weii..