Tuesday, September 29, 2009

haii nama sy razali,yaakob,rogayah,hamidah

kalo dah namanya raya banyakla ceritanya
hari itu borak2 dengan ayah cik
dr topik mal-indon smpai la ke topik nama budak2 zaman skarang
membuat aku t'piker
mungkin suatu hari nanti xkan wujud lagi nama ismail,hamid,embong,kalsom,rokiah....
nama budak2 skarang..mak aihh jangan citer la..sorg2 nak sedepa panjangnya
xyah contoh lain,anak buah sendiri misalnya
nurain alisya khadeeja
see see..khadijah pon da jd moden..aduhaii
yang kelaka nyer nama ayah cinonet jek..rushdi..
mungkin ini 20-30 tahun akan datang
semua nama pon dah cyber,moden,bombastik
ryan,danish,arina,qaisara,balqis,sofea bla bla bla..
bila dah tua nama moden2 kelaka jugak aku rasa

takpela nak nama ape pon,yg penting maksud tuh
tapi nama elok2 pon duk panggil nama samaran yg xde mksd
macam x guna juga
xyah bg contoh lain
nama sendiri...
mardhiah panggil emma
hahahahhahaha
ni salah family aku la start panggil emma
mulai hari ni panggil aku mardhiah la
barula hidup aku terasa diredhai sehari-hari..ngeh3

5 comments:

amy emyla said...

MARDHIAH...saya setuju dengan awak..jadi nama anak mu nnty bg cinonet jek keh!!
tapi nama saya kan...pendek ke panjang sumer xde maksud...
huhuh
MArDHIAH awak lawa arinie...hahahha....penat saya menaip nama awak....wakkakakkak
**skema skejap**

kayna said...

oke..mulai hri ini saye akan berusaha tdk memnaggil kamu emma lg..hahahah..pgl name penuh ak juge yea!!bru adil n saksama..ni tak..Ken laa..Kenna laa..tkde maksud!!terase tdk ad kaf ba ra ka ali ta nun

aliaa said...

see.. pggl la nme btol.. jgn panggil aku mirah.. pggl aku amirah.. aku pn nk kberkatan.. x ke gtu cik mardhiah, cik khairina, cik emila n cik arifah.. (pnjgnya nk kne type nme sorg2)..

anakrusanani said...

ok mulai esk mardhiah!

emma said...

engku emila..awak kelaka giler!!awak igt sy akan belanja awak makan smggu kah dgn puji2an sebegitu!!ha3
sy pun nak puji awk lah...emila..awak lawa tiap2 hari..awak putih nampak bersih..wakakkaka

khairina..sy suka nama awak..kebaikan kami..wuhuu

aliaa amirah..nama awk moden..=D

fasihah..oyeahh..jerit kuat2 MARDHIAH wokeh!!!