Thursday, September 3, 2009

sahur yang bergaya

rindunya nak sahur kat rumah
dah 3 tahun asyik sahur kat medan jek
tahun ni sempat 1 hari sahur kat rumah..sob sob sob
kat rumah best..lauk untuk sahur pun maveless
bangun jek tido sume siap hidang atas meja..wawawa..
dengan muka sorang2 cam unta...taik mata melekat lagik dah hadap makanan
tu abang2 aku la..ak sopan skit..huhuuu
tapi part yang x best bila tgk pinggan mankok...*tgk da jadi lui..'mankok'..ha3*
melonggok lam sinki
ceytt...naseb anak pompuan sulong!!
selagi tak subuh..selagi tu duk telan air banyak2..konon2 takut dahaga bila puasa nanti
dulu kan ada 2 kali bunyi bedil..masa byi bedil yg 1st tu da get ready ngan satu gelas bsr air
minum cepat2 b4 byi bedil kedua...hahaha...gila tamak halobaaaa dan cumeyll...*nak jugak!!*
esoknya...toilet bau cam haram..ngeh!
yg best lagi kalo x dapat tido afta sahur kitorg akan duk sembang2 sambil ikat popia
popia ikat cam reben tu....yg sedap kalo makan depan TV pastu berebut2 ngan abang2
selalu macam tu..bila duk terhidang atas meja tamu tu tade sape pon yg hirau
bila sorang amek bawak dpn TV mula mengada yang lain hulur2 tgn..paling over kalo yg makan popia macam makan nasi goreng amerika sambil peluk balang kuih

erm...melalut...makalah belum siap lagi itu yang skru macam da longgar

hari ni 13 Ramadhan...huhu...BAHAGIA~~~
selamat b'puasa.....

2 comments:

kayna said...

nnt wt popia reben bnyk2 k..bwk dtg medan kita hadap dpn laptop makan..hahaha

emma said...

eh eh..mstila ngadap laptop aku jek..hahha*taik hdg masin nih*