Friday, October 30, 2009

mahu ini

tengah2 pokai camnih macam2 benda aku duk berangan nak beli
sumpah setan byk sangat bgayut kat tlinga..ahh psetankan setan!
nak pizza..nak breadtalk..nak shopping baju..nak blackberry..nak itu nak ini
paling aku duk berangan siang malam
benda alah nih ha.....

kalo dapat mende nilah sumpah aku x kesah x dpt msk gamba...*mila pasti plg bahagia*
huaaaaaa nak rompak bank mane nih baru dapat beli..cis cis!
cepat2 mila tulun aku buat tabung derma aku nak tadah tepi jalan besok

3 comments:

amy emyla said...

nakkk!!
ak taw ema
mu nak ak jd model mu !
ak setujuuu...
hahahahahha
ak skong mu beli nie !

Hamdi Irsyad said...

ingtkan dak laki yt jea gler ke benda ni..haha.. bereh2..kekgi buleh buat kelab fotografi yt!

emma said...

mila..yes2..i know..model x bgaji..hahah

medi..alahai lmbt lagik kot ak nk join da club tuh..fulus tdk mgizinkan~~~~