Tuesday, November 10, 2009

bayar balik

3.00 am
masih tak tidur lagi...masih gagah mengedit hasil penelitian aku
takde la banyak sangat tapi dsebabkan SALAH ENTRY DATA
so terpaksa cek satu2 balik...sampai juling ular jadinya
dari 3 page jadi 6 page..ni pun masih x cukup macam kena tambah satu tabel lagi tapi takde idea camne nak buat tabel tu
papepon memang harus...eh bukan..WAJIB siapkan juga assgmt ni dis week
study banyak sangat tertangguh dsebabkan bnd alah ni
padahal aku rasa kerja ni langsung x bawa pekdah pada aku...pada aku la..org len tatao ah..
aku blaja menipu adalah...hihi..nak valid punya pasal..ah lantak~~~

3.30 am.....tsengguk-senggukhttp://emo.huhiho.com.....macam x mampu nak teruskan pembahasan
sambung esok bleh?adeihh x capai target lagi
nak tido tapi takut bangun subuh lambat nanti..nak tunggu subuh??
2 jam lagi kot..nak buat apa??study...x mungkin
otak x trima input bila da sitepu camnih..


usha enpon la....
ni satu lagi problem...konpius nak beli enpon ke tak
aku jadi takut nak pakai enpon..yelah asek hilang hilang hilang
takpon rosak rosak rosak...!!!!
tapi susah sangat la takde enpon
rasa cam gagah gila seminggu x pakai enpon
nak masuk minggu kedua..da tak tahan woo...
terpaksa pinjam enpon kenna skejap..malu juga aku myusahkan orang ni
nak beli ke tak woiii???
@ nak tunggu baiki nokia tu??lambat lagi...akhir bulan 12 tu
xkan 2 bulan x pakai enpon???sedey kot!!!

alaaaa duit duit duit duit
kemarilah sayang~~~~~

http://emo.huhiho.com







2 comments:

kayna said...

jom balek kita mntk dana beli enpon..boleh???hehehehe

emma said...

buley2...buley bla..
nanti YT cakap..org bagi betis ko nak bontot!!manyak santek..hua3