Wednesday, November 18, 2009

memang dari hati

rasa x sedap hati
rasa bersalah kat member
nak mintak maaf
tapi takut
sogan...merah pipi*tipu2..kulit gelap mane nampak merah*
xtao nak buat apa...tapi..
andaikata 'member' tu terbaca entry aku ni
n mungkin satu hari nanti
dia sedar aku bsalah kat dia
n dia sedar dia la 'member' yg aku mksudkan
aku nak dia tahu
aku nak mintak maap banyak2...jute nang!
aku xtao la aku sengaja @ tak buat salah ni
tapi yg pasti aku tau aku salah
n aku menyesal
walopon macam x guna rasa myesal tu
sorry fren...aku syg kamu sgt2!
never meant to hurt...siyesli!
sori sori sori
=(

3 comments:

amy emyla said...

ak xmaapkn mu ema

**lari membawa diri ke katil smbil hentak2 kaki**







hahahhaha....seandainya tu ak....blnje seoul garden skank!!

ashlink87 said...

dakpe ma...kdg2 aku wat salos gop ke mu...cheer up ar, aku ttp nop kwn g nge mu..hahaha~

emma said...

uhuuu...br ade can nak repl..hahahha

mila..perasan!nak soh aku belanja nnt tgu aku kawen millionr lu ah..huaha..smpai mati pon x mgkn!!!

meklin..i labiu lah!!hahah