Friday, November 13, 2009

selamat hari jumaat

hari ni hari jumaat aku x sengaja ponteng kelas
sebab baju x sempat iron blackout pula
ceyt!!alasan...
hari ni hari mulia aku x niat nak otak kuning maupun biru
tapi secara x sengaja
waktu aku usha2 blog sopim2
aku jumpa benda ni

20 n above only~~~~dun blame me!
wakakkaka......dun blame me!


kesimpulan...orang sekarang ni lucah sungguh
sampai ke bantal boleh buat macam ni
agak2 ni di reka khas untuk bayi bawah 6 bulan
okey think +ve~~~~

pss....sebenarnya ada lagi bentuk yang menarik..aku x sanggup nak upload
hahhaha..jangan korang google plak...ish ish ish

psss lagi...akibat baru belajar anatomy..huhhh..aplikasi harus!

10 comments:

kayna said...

blog ape ni ema..kasi laa link..mne thu ak jumpe bentuk2 lg menaarek..boleh ak kasi hadiah bday ke mu nnt..keh4..ak kasi yg baeekkk punyaaa!!:P

iFFa said...

hahaah emma, gane mung bleh jupe gambo2 gitu ha?.. mesti google pelik2 neh

amy emyla said...

hahaha
bg kt ema bantal tuh...
hahahhahha gler best tdorr

Fatul Akrul Ramli said...

bagi hadiah kat aku bantal tu.. please2..

aliaa said...

bg link cpt..!!

emma said...

ken-->buleh2...kasi aku yg type pamela eh...kejiww~~~

iffa-->mane ad ak search pelik2..mmg ade jual kat stu laman web jual2 barang..hehehhehhe
betol2..aku suci lah!

mila-->bantal nih cam sesuai kot ngan mu..leh wat ganti silikon...wakakakakaka

fatul-->okeh suruh hanis zalikha hadiah bantal ni kat ko eh...hahah

mirah-->xleh..mu x ckp umur!=p

MR APIP_NB696 said...

hahaha~ songeklah~ agak2 kat sun ader jual x bantal cmni?

emma said...

nok ke???nok ah tuh...hahahaha...x snonoh la mu apip!=p

MR APIP_NB696 said...

nok jgak..wat koleksi~

emma said...

okeh2...nanti aku bagik hadiah kawen mu...hahhaha