Monday, December 7, 2009

satu malam dalam kepala

banyak benda aku fikir semalam,sampai takde mood nak study...*alasan* =p
sume duk bising pasal incident kat KB Mall,dr ctu dpt amek pgajaran yg sangat besar....maut datang bila2 jek,x kira masa,x kira tempat...bayangkan duk tengah elok shopping,xpon tengah men fesbuk ke...*kena kat dr sndr*..tiba2 maut dtg mnjemput.tyme tuh entahkan kite da solat ke blom,pastu da mintak maap ngan mak ayah ke blom..yg paling penting..amal da cukup ke nak bawak bekal ke akhirat??ya Allah..kadang2 diri sungguh leka mengingatiMu
al-Fatihah buat mangsa kejadian...moga roh mereka dicucuri rahmat..amin Ya Allah


cam x kena jek cpr tuh...*well...org baru abis OSCE*..keh!


ohooo...satu lagi..kelakar syiall mimpi aku smalam..aku mimpi ayah aku pinangkan laki utk aku...wakakkaka...bangun tidur aku tpiker..'btol ke mimpi ni wei???kesian nyer aku...x laku sgt ke smpai kena pegi pinang laki'...wakakkakakaka..lawak2..xnak ler camtuh ayah!

dahla emma..jgn bmimpi lagi...esok final exam kowt~~~




4 comments:

amy emyla said...

hahahha
ayt ats dah cm insaf laa
kesian2...tuh la..kte slalu xsdar n alpa...(=_=)

ermm...pastu xley blah mimpi tuh...
xpe emma, ayh mu cr ckup syarat nnty ...mu msti trpkir2 nak kawen b4 tdor sbb tu msuk lam mimpi....muhahhahha

dah2 study2!!! dush2!! sempat lg tuh

armouris said...

elak kemalangan, jangan SMS ketika memandu! - Bahaya SMS (Ketika Memandu)

iFFa said...

ema, biasanya mimpi tu terbalik.. pernah dgr tak org cakap kalu kite mimpi seseorang tu mati, maksudnya dia panjang umur.. so bile ko terbalikkan mimpi ko, mungkin maksudnya ko pinangkan seseorang utk ayah ko hehehehe :p

gurau je la..

emma said...

mila-->haihh semenjak 2 menjak nih kuat sggh berangan aku nih..haaha...nk wat gane..org dewasa doh..wakakka!

ifa-->hahha...weii jgn weii..nauzubillah!