Sunday, January 31, 2010

muka study dan ayam

tadi chat ngan member lama aku
bertanya2 khabar bagai..pastu dia tanya aku study ape skank
aku jawab aku amek medic
dia terkezut
'bia betik ko..x nampak muka study pon'
aku tanya muka study tuh camne
dia suruh aku google...ceyt
aku pon google..tapi x dapat jawapan
aku tanya lagi..'penting ke muka study'
dia jawab..'penting..baru nampak berwawasan'
cehh
aku tunjuk contoh muka study..
camni ke?
......

muka study camnih haa..

dia jawab 'sewel la ko ayam'..eh2 ada ke patot
okeila tuka topik,dia tanya..'nirmala bonat camne skarang?'
'weii kuno la ko...tuh citer lama lah ayam!'

okei seri..sama2 ayam




4 comments:

amy emyla said...

senget ema..curik spek chicken little
..wakakkakakka
sengettt!!!
ema senget!

emma...bukan nama sebenar said...

ka3
meh la nak jugak!

iFFa said...

lawa spek hijau tu.. belikan sbijik utk aku

emma...bukan nama sebenar said...

lawa kan..u jeles la tuh