Saturday, January 30, 2010

sebab aku xcited sangat

senyap sunyi rumah..konpem budak2 ni semua da tido
kefenatan seharian jungle trekking
aku x dapat nak tido lagi..kelaparan mengatasi segalanya
jadi aku pilih untuk masak nasi+goreng telor+goreng ayam..makan dengan kicap
dah cukup maveles bagi org kebulur macam aku

okeii nak cerita jugak..kitorang:hosematee+syira+nuyu+due+mat+keding+jemi+gadak baru jek balik dari air tejun 2 warna,brastagi...subhanallah..cantek sangat!walopon jalan dia agak2 adventure ..tapi bila da smpai kat situ,sume fenat bin lelah dilupakan..ape lagik..tejun mandi!
sejuk mak aihh air tersebut..aku mandi kejap jek..x tahan,macam sume organ pun bole mengecut..
kitorang kat situ sampai kol 2 jek..then btolak balik..pjalanan balik lebey advnture tyme daki bukit yg curam..sempat lah aku jatuh sekali,macam nangka burok wooo..debush!
so far..alhamdulillah..tade sape yg cedera..guide kitorang sume mantap2 kan..*aku promot la skit*..keh3..so sape2 nak pegi sana,boleyla gunakan diorang ni..free jek...itu yg penting..bahaha!
haaa...satu lagi yg penting aku nak cakap..aku selamat dari pacat!!tade sekor pacat berani hinggap..mayb sebab aku busuk..eh bukan2..diorang yg busuk dats why pacat suka..ohh betolla!

okeii la...xyah la citer panjang2,bg can kat due, matto, mila, mirah plak nak wat entry pasal nih.. ;)

suster ngesot bakal muncul esok!hahhaha

1 comment:

amy emyla said...

ngeri laaa gmbr tuh....adeihhh
letak la gmbr yg cter mandi manda