Friday, January 22, 2010

tolong biar ikhlas


aku memang benci orang yg tolong sebab duit
padahal hakikatnya aku tak minta tolong dia pun
dia yang beria nak tolong
last2 cakap...'adik bagilah berapa pun seikhlas mungkin'
ok fine..aku da bagi..memang x berapa nak ikhlas pon
tapi jumlahnya lumayan besar la kalau setakat tolong tulis beberapa patah perkataan
boleh plak dia cakap...'uhhh...dikit kali'
nak jek aku jerit kat dia...kepla otak ko!nak duit lebih pi keje jadi engineer!
tapi aku malas nak layan dia..aku blah x pusing belakang dah
lantak dia lah...yg penting kawan aku dapat selamat balik mesia

uhh..benci2..kalo sume pon perangai macam nih..sampai bila2 pon negara ko x maju okei
rasuah rasuah rasuah
bila nak berakhir????

4 comments:

wordlesslive said...

emma.. pasni, mu letk skit je duet dlm beg.. ltk 5 ribu rupiah pn okk je.. pastu, duit yg lain tu smpn kms2 kt tmpt rahsia... bila dia nk, bg je 5 ribu... seriously aku ckp ni sbb ade sorg pkcik ajr aku.. dia dulu kerja kt airport..huhu

anakrusanani said...

mak aihh marah betul ni. mmg betul pon. mmg tak maju le tempat kau smpi bila bila pon.

kayna said...

brape die mintak weh??

emma...bukan nama sebenar said...

na-->tulah rasa bg arituh da banyak..blh dia kata skit.patot bg singget jek..huh

anakrusa-->memang hangin btol la

ken-->hohoh...adelah~~