Sunday, February 7, 2010

lapang sebelum sempit

orang lain balik kg hepi jek
aku pula..bukan tak hepi..hepi wut dapat jumpa family..bahagia~~
cuma kebosanan yg amat..xtao nak buat ape kat rumah
duduk Medan pun sama..still bosan
terperap dalam bilik ngadap laptop
nak study..banyak sangat perancangan tu...tapi
KEMALASAN menguasai
rasa macam banyak sangat nak kena cover sampai malas nak sentuh ape2
hantu punya perangai!
selagi tak masuk clinical..selagi tulah perkataan 'BOSAN' terus berkumandang
ade kawan yang cakap..'alah..enjoy puas2 b4 masuk clinical nih,nanti dah masuk hosp ko tao lah macam mana...sure ko tarik balik kata bosan ko tuh'
yer2 aku setuju..tapi rasa macam lama sangat kot aku enjoy
sampai tak tahu lagi nak enjoy ape
aku nak life yg serious sekarang!*tiba2 muka bengis*
hahah..takdelah..cuma aku rasa hidup aku kosong sekarang
eh bukan..aku rasa otak aku kosong sekarang
aku perlu sesuatu yg buat aku rasa aku bizi..buat aku berfikir..faham tak?
dahla..aku pun tak faham..baiiii aku nak g mesin rumput jap........

pelisss USU jangan tolak group saya ke belakang lagi...waiting is hard u knoe!

7 comments:

anjeradzi said...

hello helo..
haa klu bosan dok umah tu pe kate tlg mencantkkan blog akk?
hahah plisss!

emma...bukan nama sebenar said...

hahah..mehla akak..memang da busan tahap ayam nih

anjeradzi said...

oke oke akk drop it the details in ur msg box kt fb k? buat lawa2 taw! hehehe

amy emyla said...

alelele ..ema bosan..
mu practice dlu cakap2 tuh..
biar xpelat lg....hahahhahahahha
jgn duk senyap je dumoh...

emma...bukan nama sebenar said...

amboii mila...sedap mengata aku yerkk!siap dia

kayna said...

ak nk ajk mu kuo mu lak tkleh mkn keras2 ek..heheh

emma...bukan nama sebenar said...

hahah..yelah tuh kenna
naaa...jum g makan kek kat scrt rcp..tuh lmbt jek..hahah