Wednesday, February 10, 2010

yunus emo

betolla cakap milimilo lelaki yang panggil pompuan pakai shawl itu yuna..memang macam siot jek
rasa macam nak lempang jek tapi macam terlebih emo plak
tadi masa sibuk2 pilih tudung ada 2 3 ekor..eh orang budak laki pakai baju sekolah
tiba2 nak sound aku..'pakat nak jadi yuna semua pompuan skarang'*bhs trg*
pastu duk panggil yuna..yuna..haishh
xboleh jadi diorang nih..aku pusing kat diorang
'amende yuna2..aku yunus la!'
diorang bantai gelak duk panggil aku yunus plak
malas nak layan..budak mane ntah x reti hormat orang tua betol
taolah besar dari aku..isk

3 comments:

milimilo said...

memang annoying lelaki cmtu..kuno abis lah..pergh,yunus siap..kiki..nk mlawak xkne tmpt la dak2 laki tu

kayna said...

bahahah..hah yuna??sape tur??;P

emma...bukan nama sebenar said...

itulah milo..ade jek nk kena siku..haishh

na..yuna aku x knal..yunus aku knal..hahah