Monday, May 10, 2010

mintak pelempang satu

aku memang jenis hangat2 tahik ayam
baru taip entry 2-3 ayat pastu blank
save dalam draft--> terjun katil
tapi malam nih nak update jugak..nak jugak
nak membebel kat diri sendiri
sungguh kuciwa ngan diri sendiri
umur sudah 23 tapi still x reti nak jaga diri sendiri
maksudnya masih x reti nak piker panjang buat keputusan terbaik utk diri sndr
masih x reti nak bezakan mana perlu mana tidak
terlalu ikutkan perasaan ikutkan kehendak bukan keperluan
langsung x matang dalam manage life sendirik
terutama bab manage duit..fail fail!!
duit mengalir laju ikot celah jari
kadang x sedar pon bila duit keluar,sedar2 tgk akaun...

cilake duit aku tinggal ciput!

eh betol ke akaun aku nih...gosok mata..haaaa
ahhh tidak2 start esok aku nak kena jimat..
kena belanja xlebey 10k satu ari
xley makan kat luar..jimat2!
xley shopping bnd mengarut..jimat2!

tapi sayangnya...
tahan la stgh hari azamnya tuh
lepas tuh..kelaut~~~

umur dah makin menua
tapi aku rasa masih cam budak2
yang perlu dikontrol mak ayah lagik
x macam abang2 aku
seingat aku umur 20-an diorg dah nampak macam dewasa
aku??huhh..f5 pon x lepas
mak aku pon suka cakap aku 3suku..hahahahhaha
kesian aku..
aku sangat respect pada abang 2nd aku
bukan nak puji
tapi dia memang idola terdekat aku lah
umur 23 dia dah start keje
dia sempoi jek tapi dia rajin keje
umur awal 30an dah ada syarikat sendiri
atas usaha diri sendiri
sikit pon tadak myusahkan family
dia berani buat keputusan sendiri berani bdepan ngan rsiko
tak macam aku..beza sangat
umur 23 masih myusahkan mak pak
masih tkt2 ngan keputusan sndr..level konpiden aku memang rendah tahap sayur taugeh
masih suka jugak paww duit mak ayah sbb duit pinjaman suka buat joli2
aduyaiiii bdosanya aku....mak ayah maapkan anakmu yg sengal ini


nak cuba berubah jadi lebih matang
lebih konpiden lebih berani lebih bdikari..insyaAllah
memang kena cuba walopon pelan2

tawaran istimewa..kawan2 lempang jek aku kalo nampak aku kelaut

2 comments:

amy emyla said...

hahaha..same la duet ak mengalir cam waterfall...

nie twrn best neh....nyiru tapak tgn...ak bg pelempang kapit trus !!!! wakakkka

emma...bukan nama sebenar said...

hamboooi laju jek yep menyahut tawaran aku nih!!!
alaa...xyah la pelempang kapit..kasik tamparan wanita dah r..hahah