Monday, June 7, 2010

nak cerita jugak

nak cerita jugak
insiden kat hospital tadi
geram giler kat satu keluarga patient
boleh dia mengamuk tengking2 doc
tuduh kawan aku x bersih ulcus kaki suami dia
padahal pagi tuh kawan aku dah cuci
sedap2 dia kata kitorang penipu
doc x guna...
vaviii gila mulut makcik tuh
pastu ada doc kitorg yang datang cuba tenangkan keadaan
ditanyanya patient sendiri sebenarnya dah dicuci belum ulcus tuh
belom sempat patient nak jawab
ada sorg lagik keluarga patient yg sama sialnya
tengking doc aku tuh balik
kesian gila kat doc tuh
tapi doc tuh tenang jek,buat bodoh lari n sambung kerja dia
kawan aku pun bagus..sikit pun x bkira
ditenangkan keluarga patient n cuci ulcus tuh sekali lagi
siap tolong beli ubat lagi,guna duit sendiri plak tuh
memang xtahu bterima kasih langsung
last2 maloo sendiri gak...buduh!
geram2~~~
kalau aku ada kat tempat kawan tuh
konpem dah nangis
terokk dow diorang marah2
dasar batak!!

tulah cabaran mental yg mungkin aku hadapi satu masa nnti
kena tengking kena marah
orang x nampak apa kita buat
asyik nampak salahnya
memang banyak kena bersabar jadi doc nih
siap2 la latih diri jadik org penyabar
yang tenang yang x cepat gelabah
yang telinga keluli boley tahan herdik maki hamun
sabar jelah~~

2 comments:

amy emyla said...

hahhah..dasar batak !!!
best ayt tuh !!
tapor bru taw mak cik tuh..
cuci pkai sabun la kaki laki mu !! wakakkaka


pasnie kte amek foto2 brgmbr2 tyme GP..bru laa ade bukti...cam ceittt !!

iFFa said...

emma, walaupun kita di bidang yg berbeza, tp aku paham situasi n kemosian mu itu..pernah dan mungkin akan terus berdepan ngan situasi cmtu. dorang tau maki je. pas kite dh tolong, bukannya reti nk sebut 2 perkataan tu. "terima kasih" ...