Tuesday, August 10, 2010

ucapan selamat

perghh...patot la bau mengancam gila
aku ingat bau bangkai cicak mati terkepit celah pintu
dah aku cuci kikis mayat cicak x bsalah tu
masih x hilang2 bau mengancam tersebut
aku selak tilam...perghh gilak ah
patot ah bau macam haram busuknya...kembang kempis hdg aku duk tahan bau
hasil buangan 'anak wawa' rupanya
sekali lagi dia cirit bawah katil aku
aku sodom dia..┌∩┐ (◣◢)┌∩┐

haa..esok mula puasa
jadi macam x terxcited
aku baru jek tanam niat baek punya
konon kalo aku exam hari ni
aku nak masakkan housematee aku' spesel' punya
tadaaa....masak sadin ngan telur mata lembu
spesel kan...kan kan...heheee
tapi disebabkan doctor penguji aku x sudi nak uji aku hari ni
maka exam ditunda esok
jadi malam nih terpaksa gigih lagi mengadap nota2 kaki tersebut
automatik aku terpaksa tarik balik niat suci itu
tunda malam lain sajelah..heh
kita pakat sahur roti sajelah yer 1st day puasa...

okey malam ni jangan lupa terawih okei
start malam ni dah dikira masuk 1 ramadhan
selamat menjalani ibadah PUASA
kita bukan puasa makan minum jek
kita puasa mata,mulut,telinga,hati juga..
moge ibadah puasa kali ni lebih sempurna dari sebelumnya...amin~~




2 comments:

it's jenn. said...

selamat berpuasa emaa dan kwn2 serumah...
soh anak wawa puase juge ye!
hehe sian ema :p

emma...bukan nama sebenar said...

trima kasih it's jenn!
bila nak msk tomyam lagik??hahaa