Sunday, September 26, 2010

d3000


aha malu nak citer
nampak macam kolot sangat
tapi takpe..nak cakap jugak..ihiii
dah lama sangat terhingin nak beli dslr..da satu ta0n simpan hajat lam hati
tapi macam biasa la..hidup mgharapkan duit negeri kan..hehee
pinjaman rm800 sebulan cukup2 untuk makan n shopping2 kat cni jek
duit masuk tabung memang tade r..masuk tabung orang len ade r..hiii
impian aku takde r nak yg hebat2 sangat
utk org yg baru nak berjinak2 ngan dunia photographer cukup ah ngan nikon D3000

harga sekarang dah x mahal sangat..lam rm1700 boley dapat
hehe..sempat la kot kumpul b4 ta0n depan
yg pasti raya ta0n depan wajib ade mende alah nih
dengki ta0 tgk masing2 berp0sing ngan dslr
masing2 nak amek gamba pakai dslr sampai malu nak wat kua camera cokia aku..hahaaa
tape2
mau juge mau juge

sape mau sedekah rm1000..bia aku kumpul balance jek..hihii

3 comments:

queue said...

Cik emma sayam..sy dh bajet rm1000 sbulan tok blanje patient,koas n mkn sy.tuh pn tk ckp..shopping pn tadak dpt.cemano nk beli mnde alah nih??tumpg hok cik emma punye jekla..hehe..

A.I said...

hhrrmmm...kau beli, pehtu hadiahkan kt aku. lebih afdal ;P

emma...bukan nama sebenar said...

ki3...ala sayam i pon same tade duet jugak cuma nk blagak kayer skali skala..hahaa..nk beli nih kena ikat perot la yang ooiii..nnt kalo betol hakoo beli konpem aku pggl u jadik model..ki3

kak ai..nanti sy jadi jutawan mesia boleyla hadiahkan satu utk k.ai..hihihii