Wednesday, September 8, 2010

packing beg wooo

mungkin sebab rasa yg berkobar2 nak balik beraya kat kg
eksaited sangat sampai aku boleh lupa hari ini hari malang
tiba2 tukar dr.penguji...dari 'dewa' dapat 'harry potter'..ciss...
dewa awal sangat mintak cuti raya kan sampai x pasal2 aku jadi haru
dahla 'harry potter' nya mo0d x stabil hari nih
x pasal2 kena jerit ngan dia tadi
kecut jantung aku dahla case exam susa
punyalah aku pulun HF,ACS
tuptup dapat VHD..boleh tahan gelabah ah tadi
nyway thankz kat member2 yg banyak tlg tadi
amy,ct,qilah,dija
walopon exam hari ini memang sangat x memuaskan hati
tapi aku redha jekla malas nak piker sangat
sbb dah rasa aku macam dah usaha skit setakat aku mampu
lagipun da nak raya kan...lam kepla hanya ada 'rayer'
lain2 hal tolak tepi dulu

oh0h000 balik kampung!
~selamat hari raya~
maafkan sayer jika ada tersalah bahasa,terlepas laku,termasam muka,term0ody x semena2..
ampun~~~
sayer memang x sempurna

semoga syawal kali ini membawa keberkatan pada kita semua..amin~

slamat berhepi2 bermanja2 bersama family dan org tersayang
selamat melaran..wooot!
slamat kumpul duit rayer banyak banyak banyak!!haha

paling penting
slamat makan banyak banyak banyak!!

No comments: