Wednesday, October 13, 2010

gigi besi

kan best kalo ada benda alah nih
x perlu pakai gigi besi tu lagi
tapi ni maybe untuk mild case jek
semalam baru jek pegi kontrol braces
setelah 5 bulan x kontrol..gila ke tak??
mak aii betol kata orang beauty is pain
skarang nak ketap gigi pon sakit
ape lagi nak kunyah makanan
sakitnya smpai ke hidung
tapi dah gatal sangat nak pakai
k0non biar konpiden cakap ngan patient nanti..konon!
*cis..kalo gigi cantik tapi cakap tade p0int watpe gak..hahaaa*
entah sempat ke tak bukak braces ni b4 abis clinical
x sabar sangat aku nak buka benda alah ni
x best wei..tiap kali siap makan nak kena korek2 dulu
cermin kecik ngan lidi cungkil wajib de lam poket
kalo dulu malu2 gak nak korek tapi skarang x lagi
kat mana2 aku bedal korek gigi..member2 pon naik malu
huahua..sori la beb
lagi malu kalo cakap lada bsepah lekat celah gigi kan..heh

problem gigi aku..open bite pastu ada 2 gigi yg rotate 180 degree
n0ti punya gigi!
*bukan gigi aku*

sekarang tambah alat baru plak..spring ape ntah
macam2 rekaan daa
perih2

2 comments:

anakrusanani said...

kah kah saba saba. aku ni dah dekat 4 tahun tak bukak bukak. ape cerita?

emma...bukan nama sebenar said...

gagah ko tahan wei
cemuh gila kot
da la susa nak kontrol skank
naik bkulat baru hegeh pegi kontrol
ko da x lama kot