Wednesday, October 27, 2010

hati emak

comel bet0l mak aku
teng0kla sms dia
"salam ma.apa kbar?sbk ke sekarang ni?sedih mak baca berita pelajar msia mati di bandung,teringat mak kat EMMA"
dalam fon semalam p0n x habis2 menyatakan kerisauan dia tu
"ma tensi0n sangat ke study tu?jangan tensi0n2 sangat...jaga kshtn.jgn lupa makan,kalau sakit terus pegi jumpa doc"

dalam terharu ngan 'keprihatinan' hati ibu ni...rasa nak gelak p0n ada
kalau mak nak tahu..anak mak sekarang sikit p0n x stress...nih el0k duk lenggang per0t je skarang
insyaAllah xkan pernah mati kelaparan..mati kekenyangan mungkin keh2
macam tulah mak mak kan...sayang bet0l dia kat kita*eh eh perasan*
sikit pon x berkira ngan kita
jadi jangan kita berkira ngan mak kita jugak
kalo mak minta t0long jangan suka tangguh2, buat muka tenuk
jangan ada prinsip..'duit mak duit saya,duit saya duit saya'..heheee
senangkan hati mak kita selagi mereka masih ada
@ selagi kita masih ada...yang tua x semestinya pergi dulu kan.....

No comments: