Sunday, October 24, 2010

nasi arab

selamat pagi dunia!
cewah macam tak caye
aku bangun pagi hari ahad..bangun dan bersemangat touchup bilik skit,
pastu basuh segala baju2 k0tor,mandi dan buat keje sk0lah
bukan selalu macam ni beb..tu yg bangga terlebey heh
baru brapa minit baca buku tiba2 perut berd0ndang sayang
kacau daun betol..aku pujuk perut 'tape sayang nanti lunch kita makan sedap2'
dia pr0tes..aku malas nak layan aku suap dia ngan jac0bs 5-6 keping
baru reti nak diam..tapi kosentrasi pada buku dah lari
tiba2 aku g0ogle mesra.net cari ilham nak masak apa lunch nanti

macam2 ada...nasi arab,nasi ayam,nasi car0t,nasi tomat0,nasi kuning...grrrrr
aku kembali ke alam realiti...toksah berangan lebih
dapur kering k0ntang..da berbulan x berasap
hampes....

No comments: