Wednesday, November 24, 2010

23 y0 on 23 n0v



23 n0v..sesuai dengan tarikhnya...fuhhh*lap pel0h*
aku ingat lagi masa zaman skolah dulu umur 23 la yang paling aku tunngu2
aku bajet time tuh aku mesti da 'pompuan' habis r
da pandai tepek2 mekap atas muka
haha..rupanya angan2 x penah nyata

papep0n syukur sangat2 masih dipanjangkan umur olehNya
masih diberi kesempatan untuk menjadi HambaNya
masih b0leh sujud memohon ampun padaNya
masih berpeluang berbakti pada agamaNya
masih dikurniakan keluarga yang cukup bahagia
kengkawan yang sangat best
kesihatan yang baik
semuanya cukup sempurna dariNya
syukur ya Allah

pada pemili,sedara mara,gurlpren boipren
time kasih sangat atas ucapan yang melimpah ruah kat dinding fesbuk kotak inb0x
time kaseh atas doanya
time kaseh atas ingatannya
ohh tidak lupa time kaseh housematee atas cake cantek n satay peberet!
luv luv luv

Wednesday, November 17, 2010

pagi raya yang berhasil

pagi hari raya tahun ni memang berhasil
3 minah kep0chi bangun tid0 kol 7
dekat k0l 8 terkedek2 macam itik pulang kampung menuju ke rumah Allah
niat dihati memang baik..nak menunaikan sunat hari raya
tapi apakan daya...malam tido mimpi indah sangat
sampai terlajak jadinya
dah sampai masjid nampak orang dah nak abis semayang
pulang dengan dukacita
sambil muka tahan macho kembang kempis hidungnya
yelah c0ver malu kat org2 tepi jalan
k0non2 kitorg pegi joging bukan nak pegi masjid
yelah tu...

*pasang lagu raya kuat2*

-selamat hari raya aidiladha-

Monday, November 1, 2010

a GREAT breakfast

expired date : 2 nov 2010


petang 1 n0v 2010 sedar dah jadi camnih




maksudnya pagi tadi aku bukan breakfast roti ngan telo jek
ada menu tambahan

camne boley tak perasan...jijik!