Sunday, May 15, 2011

topik perbualan hangat : kawen!

tak tahulah kenapa tapi pantang ada masa free
topik perbualan paling sedap nak dibahas mestilah pasal kawen
aku rasa bila umur dah cecah 20an ni h0rm0n gatal tuh over pr0ducti0n kot
sorang2 dah mula guna semp0a buat kiraan umur brape nak kawen
lebih2 lagi bila ramai member dah start hulur kad kawen diorg,makin x sedap duduklah yang membujang tuh kan...hihi
persediaan nak kawen..jangan tanye..mantap punya angan2 sorang2!
ade yang dah start kumpul duit nak kawen..kononlah kan..ade yang bersungguh2 ada yang hangat2 tahi unta macam akulah c0nt0hnya hihi
bagi yang masih mencari cal0n tuh (macam akulah jugak kan) dah mula berangan nak cari laki yang macam mana,m0stly nak yang da b00m da b00m la kan..k0nonlah nak membaiki keturunan
bagi yang dah ada cal0n lagilah kan..dah mula berangan nak baju kawen kaler ape,nak kek bape tingkat,nak h0neym00n kat mane nak anak bape org..lajuuuu jek kan
tapi tulah ser0nok jugak layan t0pik macam ni sebab insyaAllah semua bakal melaluinya kan
tinggal lambat cepat jek...last2 balik padaNya,j0doh pertemuan di tangganNya
tapi ramai yang x paham..bila p0mpuan kawen lambat jek mulalah nak bising
makpak dah x senang duduk,mana taknyer..terpaksa tadah telinga dengar orang cakap belakang (kite bako jek!)..yang p0mpuan plak k0npem2 makan hati ulam jantung,sbb tu kebanyakan andartu (ekceli x suka guna perkataan ni) kurus2 n garang2 sebab stress kot eh..kesian
eh sedap kesian kat orang padahal nasib diri sendiri macam kelaut jek haha

okei aku st0p dulu..idea aku suka sesat tengah jalan
b4 aku stop aku nak wish SELAMAT PENGANTIN BARU wat sume kawan2 yang kawen,thankz sebab jemput aku tapi sorry x penah dapat datang,nanti aku balik mesia k0npem2 aku penuhi sume jemputan..janji!janji r0ck!m0ge korang sume bahagia hingga akhir hayat..jangan lupa d0a kat den jugak..dah macam gatal semacam jek den skarang..haha!wokeii selamat petang...daa!

2 comments:

harimau said...

wa.. guna sempoa kire biler nak kawen. haha!!

emma...bukan nama sebenar said...

guna semp0a lebih tepat..hahaa