Wednesday, October 5, 2011

anyam ketupat

kalau kegiatan mengumpat jek sering dikaitkan dengan perempuan kan
yelah memang diakui,tapi kadang2 tak sengaja pun ada haha
tapi kan..jangan tak tahu lelaki kalau mengumpat jauuuuuuuh lebih dasyat dari p0mpuan
fuhh laki kalo mengata belakang memang pedasss punyalah,lebih2 lagi kalau diorg duk bkumpul sama2 kaum diorg,sume p0n pakat nak tambah p0int
p0mpuan pulak jangan cepat cair sangat,pantang lelaki puji sikit dah tak b0leh tidur malam
terbawak2 dalam mimpi..over mak kau
kadang2 diorg puji sebab sengaja nak test jek,nak teng0k setakat mana keperasanan kaum hawa
last2 kat belakang diorg gelakkan kita kaw kaw punya
ish aku tadelah nak anti lelaki
menulis berdasarkan pengalaman..pernah aku duduk semeja dengan kawan lelaki
depan awek dia puji melambung lambung..el0k jek awek blah,trus mengata tanpa segan silu,aku yang dengar pun rasa nak penamp0 tapi eh tiba2 aku terj0in sama hahaa
eh aku macam tade topik sangat je kan heh

No comments: