Sunday, December 11, 2011

1 bulan lagi =)

yup..dalam masa 1 bulan lagi insyaAllah aku akan menamatkan pengajian aku dalam bidang ini.5 tahun setengah bukan waktu yang singkat,orang lain mungkin dah merasa gaji 1 tahun,tapi aku masih merangkak nak habiskan study,belum cerita 2 tahun khidmat sebagai HO lagi..terus stress tiba2 bila mengingatkan beban tanggungjawab nanti

yup..jadi tinggal 1 bulan lebih lagi aku akan meninggalkan kota medan,tempat aku mendewasa.disini aku belajar macam2,aku belajar menjadi sorang yang lebih kuat,lebih berdikari..dan juga lebih licik haha!kata orang,kalau kau b0leh survive kat kota medan,campak lah kat mana negara p0n insyaAllah ko b0leh survive..teng0k tu betapa gahnya kota medan haha!

dan..tinggal satu bulan lebih lagi duduk sebumbung dengan kawan2..hampir 6 tahun usia perkenalan kami,hampir 6 tahun tinggal sebumbung,masak dengan perangai masing2..gelak ketawa nangis marah maki gelak lagi..haha!pasti aku rindu!

mari kita tidak sia2kan waktu 1 bulan ini =)

3 comments:

My name is Pqah said...

Emma....ni pqah ni..ingat tak lagi? He3..saje datang melawat emma kat sini sebab nak pegi medan jauh sangat...he3....dah tinggal 1 bln lagi ke? cepatnye mase berlalu...emma dh nk jd doc wanna be tak lame lg...pqah ucap advance tahniah lah utk emma ye...

syafiqah nabilah said...

salam perkenalan. good luck Doctor wannabe =)

emma...bukan nama sebenar said...

hai pqah!lama x dgr citer..hehee.yupp tinggal 3 minggu lagi ke3,insyaAllah la..d0a2kan la yer m0ge permudah urusan blake..pqah p0n sama =)


syafiqa nabila..salam perkenalan..tq babe =)