Monday, December 19, 2011

like br0 like sista

chatting ngan my br0 yang baru tahu apa itu erti YM
dan yang lagi menarik hanya ada dua org c0ntact list dia..aku dan adik aku
tiap kali dia l0g in kit0rang akan bahan dia cukup2 hahaaaaaa
nasib nasib dapat adik macam kitorang

Rushdi Majid: tahun depan buleh makan ikan bakor..nak ambik yg mahal...

emma mardhiah: insyaAllah..gaji pertama jelah..hahaa

Rushdi Majid: pertama, kedua & ketiga,...ha..ha...ha..keempat untuk abg sulong..

emma mardhiah: malas layan eh..nak kena kedekut jug0kla macam abg sul0ng hahaa

Rushdi Majid: mana buleh gitu...abg sulong kena lebih sebab dia lah booking tiket, hantar gi mana2 dan mcm2 lagilah..

heh rindu plak rasa kat dik beradik sume,kalau dulu abang2 aku ni jahat sungguh suka buli aku..dan aku plak balas dendam buli adik aku plak muehehee
tapi bila da makin besar jadi makin rapat,tula yang best adik beradik ramai tahu!nanti nak beranak tiap tahun biar anak buleh buat team futsal muahaha!