Sunday, February 12, 2012

berjalan-jalan melihat alam


kata jek pantai belakang rumah tapi setahun sekali ada lah aku menjenguknya
tapi semalam pergi jugak bawak budak2 ni..bising sangat dah berapa hari dorang ajak
sekarang musim ombak besar tak sesuai nak mandi manda
so setakat main2 pasir tu b0lehla


tapi sayang..pesisir pantai macam dah makin kotor
takde orang nak urus mungkin
teng0klah jalan nak ke pantai tu bukan main bersemak samun macam hutan belantara daa
bahaya kalau pergi sendiri..takut kena kejar ngan cik bi hehee


pantai kat sini jenis bertebing..kena turun tebing dulu baru leh jumpa laut
dulu mak cakap laut sbnrnya jauuuuuhhh sangat lagi dari tebing
tapi sekarang dah makin dekat
dah banyak tebing yang terhakis
mayb 30-40 thn akn dtg laut bet0l2 blkg rumah...w0oo scary



Dan Dialah yang membiarkan dua laut mengalir (berdampingan), laut yang tawar lagi segar dan laut yang masin lagi pahit. Dan Dia jadikan diantara kedua-duanya dinding dan batas yang menghalangi (Al-Furqan : 53)





cepatnya masa berlalu..sedar tak sedar dah 7 0rang cucu makpak aku
anak2 pun dah besar semua..insyaAllah jadi 'orang' semuanya

ya Allah rahmatilah kedua orang tuaku dunia dan akhirat amin


okei tatatititutu


psssss...next week nak g medan weeeh0oo last g sana..eksaited la sikit!
=p

Saturday, February 11, 2012

beginner


*install adobe flash player dulu baru leh tgk*

benda ni best jadi aku nak kongsi
lagi2 untuk 'budakbarubelajar' macam aku
nanti aku kongsi lagi basic2 fotografi
aku p0n sekarang baru pr0ses berguru bertapa
hehee
hv nice day dude!

Tuesday, February 7, 2012

da nanny

dah masuk 3 minggu aku kat tanah air
sepanjang 3 minggu kerja aku melebarkan diameter body jek
dulu angan2 bukan main,bila cuti ingat nak do revisi0n lah sikit..persiapan HO katakan,padahal haremmm
kalau dah namanya duk rumah,susah ben0r nak menelaah ni,hari2 hafal drama kat tivi ada lah
tapi Alhamdulillah urusan b0rang2 apply kije dah setel
berkat kegigihan kit0rang meredah kota putrajaya..hihi nanti cerita lenkali
maybe paling cepat bulan 4 kot dapat kerja,bulan 3 interview spa
insyaAllah lah..d0a2kanlah kami sume yer!
haa sepanjang 3 minggu ni jugak aku dah men0batkan diri sendiri sebagai da nanny yang cemerlang
yer kerja mengasuh anak2 bukanlah semudah yang disangka
perlu kesabaran tingkat dewi
cehh..ayat~~

teng0k cikteh dia ajar ape


video
psss besar2 nanti jangan masuk akedemi fantasia yer..nanti x pasal2 cikteh kena s0al kat akhirat =p